donderdag 2 september 2010

Give-aways




Hallo Allemaal,
Onlangs ben ik uitgenodigd door Maries Cozy Corner om guestblogger te zijn op haar blog. Op woensdag 8 september zal mijn verhaal daar te lezen en te zien zijn. Er zijn twee leuke give-aways bij betrokken, die oa te maken hebben met deze gebakjes en de tasjes uit mijn Warenhuis.

Ga dus op woensdag 8 september naar Maries Cozy Corner
(click op haar button bovenaan dit bericht) en lees wat je moet doen om deze goodies te winnen.
Tot ziens bij Maries Cozy Corner!

Hi Everyone,
Recently I've been invited to be a guestblogger at Maries Cozy Corner. Thanks for having me, Marie! On wednesday the 8th of september you can read my story over there. There will be two give-aways which involve a.o this lovely crocheted pastry and my little bags. Find out what to do to win at Maries Cozy Corner on the 8th of september.  Just use the button above this post.
See you there!

3 opmerkingen:

  1. Hoi José,

    Dank voor je reactie! ben zelf ook heel benieuwd elke keer leg ik het uit om te kijken wat het mooiste is!
    Deze gebakjes van jou vind ik ook helemaal super, heb zelf ook zo,n etagiere, maar meestal ligt er niks op.....denk dat ik er ook zoiets op maak dan zal hij niet zo vaak meer leeg staan;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you so much for adding me in your bloglist! Your little sweets are adorable:)
    kisses!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie/ feedback! Ik lees het graag :-)